27. Känguru võistlusmäng

Neljapäeval, 17. märtsil toimus 27. Känguru võistlusmäng. Känguru on maailma populaarseim matemaatikavõistlus, mille eesmärgiks on mänguliste ülesannete kaudu populariseerida matemaatikat. Mäng sai alguse 1991. aastal Prantsusmaalt. Esimene Känguru ülesannete lahendamine Eestis toimus aastal 1996. Praeguseks korraldatakse Känguru juba ligi 90 riigis, kus kokku osaleb miljoneid õpilasi (mõned aastad tagasi osales ca 6 miljonit õpilast). Võistlusel osalevad õpilased kuues vanuserühmas 1. …

Loe lisa »

Pärnu – teemalisel info otsimise võistlusel

Veebruarikuus alguse saanud Pärnu – teemalisel info otsimise võistlusel, kus infot sai otsida nii raamatutest kui ka internetist, jõudsid 13-st alustanud võistkonnast võiduka lõpuni 3 õpilast: Paula Tammi, Maribel Tamme ja Kaisa Sofia Kokk. Palju õnne neile! Tänukirjade vormistamisel on kasutatud Elisabeth Tagoberti kujundust.

Loe lisa »

Emakeelepäeval

Emakeelepäeval, 14. märtsil 2022.a. kirjutasid kõik A-klasside õpilased oma ilusas käekirjas teksti või luuletuse. Valminud tööd pandi üles klasside stendidele ja https://padlet.com/edasi/emakeel. Kõigil õpetajatel, õpilastel ja külastajatel on võimalus oma lemmiku tööd hinnata armsa südamekesega. Igale rahvale on kõige ilusam tema emakeel.P. Ariste

Loe lisa »

HTM-i poolt korraldatud emakeelepäevale pühendatud luulekonkurss

Täna, 14. märtsil, emakeelepäeval tegi Haridus- ja Teadusministeerium kokkuvõtte luulekonkursist. Emakeelepäevale pühendatud konkursile laekus luuletusi 848 õpilaselt 168 koolist. Saatsin konkursile 9 õpilase luuletused (8c kl.-st 5 õpilase, 8s kl.-st 4 õpilase), millest 3 olid kirjutatud prügiteemal ja 6 –  matemaatilised luuletused. Oma lemmikluuletused valisid välja ja loevad ette peaminister Kaja Kallas ning haridus- ja teadusminister Liina Kersna. Lisaks ministrite …

Loe lisa »

Anu klass bowlingus

4.s klass käis 10. märtsil OKok vabaajakeskuses bowlingut mängimas. Lapsed mängisid 6. rajal, igal rajal 5 last. Mäng läks kohe käima väga suure hooga ning pallid  aina veeresid. Palju läks palle esialgu renni, aga mängu edenedes muutusid lapsed osavamaks. Oma viset oodates meeldis lastel ka ruumis ringi joosta, milleks oli seal ruumi palju. Kõige tublimale tiimile anti preemiaks üks tund bowlingumängu. Võitis …

Loe lisa »

ERASMUS + projekti ’DROPS OF AWARENESS’ virtuaalne lähetus

Meie kooli õpilased ja õpetajad osalevad sellel nädalal ERASMUS +  projekti  ’DROPS OF AWARENESS’ (Teadlikkuse piisad) Virtuaalsel lähetusel, mida korraldab partnerkool  Colegio Internacional Eurovillas Madriidist, Hispaaniast.   Keskonnaalane projekt keskendub täpsemalt veega seotud temaatikale. Projekti tegevuste raames  läbi kolme aasta õpivad osalejad tundma veega seotud probleeme ja eripärasid oma kodukohas ning partnerriikides, nad saavad teada globaalsetest veega seotud probleemidest ja …

Loe lisa »

President Alar Karise pöördumine noorte poole

Head noored Vaheaeg on läbi saanud, taas seate mõtted ja sammud kooli poole. See vaheaeg oli teistsugune. Nii nagu paljud täiskasvanud, on ka suur osa teie hulgast mõtetega Ukrainas. Seal toimuv sõda, on ebainimlik, julm ja kurb. Seda kõike päevast päeva jälgida on raske meil kõigil. Kutsun teid meediat ja sotsiaalmeediat jälgides olema tähelepanelikud, mis on tõene teave ja mis …

Loe lisa »

Vabariikliku keemiaolümpiaadi piirkonnavoor

28. jaanuaril 2022 toimus vabariikliku keemiaolümpiaadi piirkonnavoor. Võistlejad lahendasid Pärnu piirkonnas sel aastal ülesandeid oma koolides. Osalejaid oli rohkesti, 115 õpilast vanuseastmes 8.-12.klass. Kõige suurem osavõtt oli 8.klassi laste poolt – 50 õpilast. Väga edukalt esindasid meie kooli 8. klasside arvestuses Meeri-Liis Pastarus (XI koht), 9.klasside arvestuses Aaron Unt (IV koht) ja Siim Paeveer (VI koht). Tublid olid veel Kaisa …

Loe lisa »

Kaks uudset interaktiivset seadet LÜ

Täna jõudsid meie kooli 2 uudset interaktiivset seadet LÜ. Oleme sihiks võtnud pakkuda igal koolipäeval liikumisrõõmu nii õpilastele kui õpetajatele. Uuringud näitavad, et vähesel liikumisel on negatiivne mõju õpilaste tervisele, heaolule, õpitulemustele ja koolirõõmule, mida vähendab omakorda ka ainete liigne killustatus ja teoreetilisus. Kuivõrd teadmisi omandatakse kaasajal mitte niivõrd nende endi pärast, vaid vajadusest neid kasutada, muutub oluliseks see, kuidas seostada …

Loe lisa »